Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
BBL Bibliotheekmedewerker!Ik ben op zoek naar een opleidingsplek in, jawel, een bibliotheek! 4 dagen werken in de bibliotheek en 1 dag naar school; Dat lijkt me wel… Begonnen door Denise Dijkstra |
4 |
3 Apr Antwoord van Hans van der Weij |
Waarom een peutermaand, een kinderboekenweek en helemaal niets voor jongerenWaarom geen gecoordineerde jongerenweek die jaarlijks terugkomt? Graag jullie reaktie Begonnen door Aafke van Duijn |
12 |
3 Apr Antwoord van Jeroen van Beijnen |
De web 2.0-bubble loopt leegDe web 2.0.-bubble loopt leeg, althans financieel. Nu ook nog inhoudelijk? Wat moeten we met al die meningen en meninkjes, vaak ook nog ano… Begonnen door Wim Keizer |
4 |
26 Mrt Antwoord van Wim Keizer |
zoekmachines keynote lectures en invited lectruesik wil graag weten hoe je key note lectures en invited lectures van wetenschappelijke congressen makkelijk kunt vinden op internet. Zijn da… Begonnen door marcel hoeken |
1 |
23 Mrt Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
op zoek naar een webontwerperBen voor een museum voor moderne kunst op zoek naar een creatieve webontwerper die op korte termijn een aantal wensen met betrekking tot in… Begonnen door Johan Hoenink |
1 |
23 Mrt Antwoord van Daniël Klabbers |
100 jarig bestaan van openbare bibliothekenWie weet welke openbare bibliotheken 'binnenkort' (dat wil zeggen vanaf nu tot pakweg 2015) een 100-jarig jubileum vieren? Als jullie ook b… Begonnen door Wies Groeneveld |
3 |
6 Mrt Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Hoe kan ik mij uitschrijven?Ik ben nu enige maanden ingeschreven in bibliotheek 2.0. Heb zelfs al meerdere keren een discussie gestart. Ik krijg weinig respons en de l… Begonnen door Hennie van de Wal |
6 |
4 Mrt Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
jongeren 12 tot 18 jaarZijn er collega's in andere bibliotheken die in hun werkgebied een schoolpas gekoppeld hebben aan een bibliotheekpas. Hoe dit aan te pakken… Begonnen door Aafke van Duijn |
6 |
22 Feb Antwoord van Aafke van Duijn |
Waarmee bloggen jullie?Ik had een vraagje, waarmee bloggen (blogger, typepad, wordpress etc.) jullie en waarom? Onze dienst communicatie zou graag zien dat wij e… Begonnen door Janneke |
20 |
17 Feb Antwoord van Marianne |
Oproep voor Gebruikersgroep Bart 4 !Sinds kort zijn wij in Bart 4 begonnen bij jeugdbibliotheek.nl. Nu hoor ik allerlei interessante berichten over nieuwe modules die straks v… Begonnen door NadiaP |
0 | 17 Feb |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden