Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Web 2.0 (196)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten
Denise Dijkstra

BBL Bibliotheekmedewerker!

Ik ben op zoek naar een opleidingsplek in, jawel, een bibliotheek! 4 dagen werken in de bibliotheek en 1 dag naar school; Dat lijkt me wel…

Begonnen door Denise Dijkstra

4 3 Apr
Antwoord van Hans van der Weij
Aafke van Duijn

Waarom een peutermaand, een kinderboekenweek en helemaal niets voor jongeren

Waarom geen gecoordineerde jongerenweek die jaarlijks terugkomt? Graag jullie reaktie

Begonnen door Aafke van Duijn

12 3 Apr
Antwoord van Jeroen van Beijnen
Wim Keizer

De web 2.0-bubble loopt leeg

De web 2.0.-bubble loopt leeg, althans financieel. Nu ook nog inhoudelijk? Wat moeten we met al die meningen en meninkjes, vaak ook nog ano…

Begonnen door Wim Keizer

4 26 Mrt
Antwoord van Wim Keizer
marcel hoeken

zoekmachines keynote lectures en invited lectrues

ik wil graag weten hoe je key note lectures en invited lectures van wetenschappelijke congressen makkelijk kunt vinden op internet. Zijn da…

Begonnen door marcel hoeken

1 23 Mrt
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Johan Hoenink

op zoek naar een webontwerper

Ben voor een museum voor moderne kunst op zoek naar een creatieve webontwerper die op korte termijn een aantal wensen met betrekking tot in…

Begonnen door Johan Hoenink

1 23 Mrt
Antwoord van Daniël Klabbers
Wies Groeneveld

100 jarig bestaan van openbare bibliotheken

Wie weet welke openbare bibliotheken 'binnenkort' (dat wil zeggen vanaf nu tot pakweg 2015) een 100-jarig jubileum vieren? Als jullie ook b…

Begonnen door Wies Groeneveld

3 6 Mrt
Hennie van de Wal

Hoe kan ik mij uitschrijven?

Ik ben nu enige maanden ingeschreven in bibliotheek 2.0. Heb zelfs al meerdere keren een discussie gestart. Ik krijg weinig respons en de l…

Begonnen door Hennie van de Wal

6 4 Mrt
Aafke van Duijn

jongeren 12 tot 18 jaar

Zijn er collega's in andere bibliotheken die in hun werkgebied een schoolpas gekoppeld hebben aan een bibliotheekpas. Hoe dit aan te pakken…

Begonnen door Aafke van Duijn

6 22 Feb
Antwoord van Aafke van Duijn
Janneke

Waarmee bloggen jullie?

Ik had een vraagje, waarmee bloggen (blogger, typepad, wordpress etc.) jullie en waarom? Onze dienst communicatie zou graag zien dat wij e…

Begonnen door Janneke

20 17 Feb
Antwoord van Marianne
NadiaP

Oproep voor Gebruikersgroep Bart 4 !

Sinds kort zijn wij in Bart 4 begonnen bij jeugdbibliotheek.nl. Nu hoor ik allerlei interessante berichten over nieuwe modules die straks v…

Begonnen door NadiaP

0 17 Feb

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden