Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Wiki toegankelijk met wachtwoord, en zonder account, bestaat dat nog?Ik ben een enthousiaste gebruiker van wiki's als kennismanagement-middel en wil dit ook graag delen met anderen. Tot voor kort gebruikte ik… Begonnen door Liek Schoeren |
7 |
18 Mei Antwoord van Liek Schoeren |
Heb ik iets gemist? Zou goed kunnen! Centrale catalogus NBD-BiblionIk had begrepen dat NBD-Biblion eind januari (dit jaar!) zou komen met een centrale catalogus. Die mededeling werd vrij onverwacht gedaan t… Begonnen door joukeinenschede |
4 |
17 Mei Antwoord van Johan Hoenink |
In de verstikkende greep van drie bestuurslagen? (2)Zie: http://bibliotheek20.ning.com/forum/topics/in-de-verstikkende-greep-van (even weer bovenaan gezet.) Begonnen door Wim Keizer |
0 | 15 Mei |
Filosofisch kijken naar kwaliteitIn Sigma, nummer 2 staat een artikel mt de titel: Filosofisch kijken naar kwaliteit door Paul Wouters. Hierin wordt o.a. betoogd dat 'filos… Begonnen door Len van Twisk |
0 | 14 Mei |
Alternatief voor netvibes-universeVoor onze bibliotheek heb ik een netvibes-universe ontworpen. Het is de bedoeling dat deze onze bibliotheekpagina op het intranet gaat verv… Begonnen door Linda Schoonmade |
6 |
13 Mei Antwoord van Linda Schoonmade |
Account bij Bibliotheek2.0 verwijderenIk zie nergens een mogelijkheid om mijn profiel te verwijderen. Begonnen door A. |
4 |
30 Apr Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Is hierin nog een rol weggelegd voor de bibliotheken?Onderstaand bericht viel deze week in mijn inbox. Kunnen we zeggen dat de rol van de bibliotheek, waar het gaat om valideren van internetbr… Begonnen door Gert Jan Hermus |
2 |
28 Apr Antwoord van Conny |
Donderdag 23 april drukste vergaderdag van de Nederlandse bibliotheken?Kunnen we donderdag 23 april uitgaan roepen tot de drukste vergaderdag en misschien de dag dat alles anders werd! Wie weet nog meer bijeenk… Begonnen door jan de waal |
4 |
18 Apr Antwoord van jan de waal |
Platform Kennisencultuur: aansluiten?Onlangs is een nieuw platform opgericht, nl. Kennisencultuur met een LinkedIn groep. Doel en omschrijving: "Internet bepaalt de toekomst va… Begonnen door Peter Delsman |
1 |
17 Apr Antwoord van Saskia Kuus |
De bibliotheek als ontmoetingsplaats?!Vandaag las in in de trein een artikel in Dagblad De Pers, over 'Chatten met vreemden wordt the next big thing op het web.'. Brooks is bede… Begonnen door Wilma Pennings |
3 |
9 Apr Antwoord van ria |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden