Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Web 2.0 (196)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten
Indra van Deemter

betrouwbare bronnen

Studenten bij ons op de Hogeschool beginnen vaak met het zoeken van informatie op Google en maken scripties waarin Wikipedia als digitale b…

Begonnen door Indra van Deemter

7 18 Jun
Antwoord van Janneke
Jort Kooy

Games onderzoek

Hoi, Ik ben Jort Kooy en ben werkzaam als stagiair in bibliotheek Arnhem . Op het moment ben ik bezig met een onderzoek over games in de b…

Begonnen door Jort Kooy

15 18 Jun
Antwoord van Jort Kooy
jan de waal

Landelijke content leveren alleen via aquabrowser is gedwongen winkelnering

De basisibibliotheek Maasland heeft bezwaar tegen het feit dat landelijke doorlevering van content zoals krantenbank alleen mogelijk is via…

Begonnen door jan de waal

7 17 Jun
Antwoord van David
Birgit Jacobs

Spannende catalogus

Spannende Catalogus Bibliotheek Breda Het begint in Breda onderhand een goed gebruik te worden om onze publiekscatalogus tijdelijk aan te…

Begonnen door Birgit Jacobs

6 17 Jun
Antwoord van David
Astrid van Dam

Oproep: delicious in de schoolmediatheek

Een Australische mediathecaris van de Shore Preparatory School in Sydney doet voor haar Masters's Degree onderzoek naar het gebruik van soc…

Begonnen door Astrid van Dam

8 17 Jun
Antwoord van Astrid van Dam
Romke Visser

Nieuwe blogkermis gestart in Arnhem

En ik wist niet eens wat het was. Is tot nu volslagen langs me heen gegaan. Tot Nicole me vroeg of ik kermisexploitant wilde worden? Dat wa…

Begonnen door Romke Visser

0 9 Jun
Marta Adsarias

Wat denken jullie over Twitter?

Nog niet heel enthousiast! Heel korte berichtjes en meer van die nutteloze commentaren. Ik lees in het Financiele Dagblad dat het een kwest…

Begonnen door Marta Adsarias

9 2 Jun
Antwoord van Martijn Aslander
Geert Lievens

De Waals-Brabantse stad 'Nijvel' gaat voor de FON-hotspots, wie volgt?

Nijvel gaat voor Fon (Datanews 27 mei 2009) De gemeente Nijvel heeft 5000 euro vrijgemaakt om 150 Fon-routers aan te kopen. Ter opfrissin…

Begonnen door Geert Lievens

2 29 Mei
Antwoord van Ed Hofschreuder
A.M.S. Vriens

Gebruik Bibliotheek toolbar

Onlangs is onze Bibliotheek TU/e toolbar gelanceerd (Nederlandstalige versie en Engelstalig). De eerste ervaringen zijn bemoedigend. Specif…

Begonnen door A.M.S. Vriens

1 23 Mei
Antwoord van Boudewijn van den Berg
Johan Oomen

Waisda? Video Labeling Game nu online

BEELD EN GELUID LANCEERT I.S.M. KRO VIDEOGAME WAISDA? www.waisda.nl Dinsdag 19 mei lanceert Beeld en Geluid i.s.m. de KRO het annotatiespe…

Begonnen door Johan Oomen

0 19 Mei

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden