Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Web 2.0 (196)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten
Roelf Oving

Wat doe ik hier eigenlijk?

"Wat doe ik hier eigenlijk?" Dat is de vraag die ik mijzelf steeds weer stel. Ik ben hier lid geworden omdat ik medewerker ben van Biblioth…

Begonnen door Roelf Oving

9 12 Jul
Antwoord van Annette Stevens
Aafke van Duijn

heeft iemand ervaring met activiteiten betr de jonge jury in de bibliotheek.

ik wil voor het voortgezet onderwijs serieus aan de slag met de jonge jury. Er staan wel veel lessugesties in het bijgevoegde stuk van de j…

Begonnen door Aafke van Duijn

3 10 Jul
Antwoord van Saskia van der Kamp
Charlotte van Schijndel

Hoe kunnen we de relatie met het onderwijs verbeteren?

Goudklompjesgroep Elmer is tot de volgende vraagstelling gekomen: Hoe kunnen we de relatie met het onderwijs verbeteren? Ter verduidelijki…

Begonnen door Charlotte van Schijndel

3 10 Jul
Antwoord van Wilma van den Brink
Rob Coers

23 Dingen

Vrienden, de afgelopen periode ben ik doende geweest met de vertaling en bewerking naar de Nederlandse situatie van het 23 Things programma…

Begonnen door Rob Coers

18 8 Jul
Antwoord van Peter Delsman
Geert Lievens

Google apps en (openbare) bibliotheken

Zijn er bibliotheken die al werken met google apps? Open universteit in NL & VL, Britse kranten werken sinds kort met Google apps. Vele…

Begonnen door Geert Lievens

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal
Conny van Dooren

Zijn er openbare bibliotheken in Nederland die Skype aanbieden aan hun klanten? Bibliotheek Zoetermeer heeft een Internetcafé. Klanten vrag…

Begonnen door Conny van Dooren

3 1 Jul
Antwoord van Erik Reuvers
joukeinenschede

Widgetbox Pro biedt mogelijkheden

Zoals misschien bekend ben ik door de 23-dingen cursus een widget/blidget/gadget freak geworden. Heb al diverse widgets/blidgets (ook voor…

Begonnen door joukeinenschede

1 28 Jun
Antwoord van Wilma van den Brink
Daniël Klabbers

cms en bibliotheken

Afgelopen maandag organiseerde de bibliotheek Tilburg een bijeenkomst over informatiemanagement en de selectie van een CMS. Daarbij kwamen…

Begonnen door Daniël Klabbers

21 22 Jun
Antwoord van Joost Geraets
Pieterjan Brands

Ervaringen met sharepoint

Bij RaetsMarine Insurance hebben we momenteel een content management systeem waarin pdf, word en powerpoint documenten worden opgeslagen.…

Begonnen door Pieterjan Brands

6 21 Jun
Antwoord van A. Duis
Margreet du Puy

Wereldboekendag

In 1995 heeft de UNESCO 23 april uitgeroepen tot Wereldboekendag, maar in Nederland is hieraan tot nu toe weinig bekendheid gegeven. In mee…

Begonnen door Margreet du Puy

0 18 Jun

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden