Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Wat doe ik hier eigenlijk?"Wat doe ik hier eigenlijk?" Dat is de vraag die ik mijzelf steeds weer stel. Ik ben hier lid geworden omdat ik medewerker ben van Biblioth… Begonnen door Roelf Oving |
9 |
12 Jul Antwoord van Annette Stevens |
heeft iemand ervaring met activiteiten betr de jonge jury in de bibliotheek.ik wil voor het voortgezet onderwijs serieus aan de slag met de jonge jury. Er staan wel veel lessugesties in het bijgevoegde stuk van de j… Begonnen door Aafke van Duijn |
3 |
10 Jul Antwoord van Saskia van der Kamp |
Hoe kunnen we de relatie met het onderwijs verbeteren?Goudklompjesgroep Elmer is tot de volgende vraagstelling gekomen: Hoe kunnen we de relatie met het onderwijs verbeteren? Ter verduidelijki… Begonnen door Charlotte van Schijndel |
3 |
10 Jul Antwoord van Wilma van den Brink |
23 DingenVrienden, de afgelopen periode ben ik doende geweest met de vertaling en bewerking naar de Nederlandse situatie van het 23 Things programma… Begonnen door Rob Coers |
18 |
8 Jul Antwoord van Peter Delsman |
Google apps en (openbare) bibliothekenZijn er bibliotheken die al werken met google apps? Open universteit in NL & VL, Britse kranten werken sinds kort met Google apps. Vele… Begonnen door Geert Lievens |
44 |
2 Jul Antwoord van jan de waal |
SKYPEZijn er openbare bibliotheken in Nederland die Skype aanbieden aan hun klanten? Bibliotheek Zoetermeer heeft een Internetcafé. Klanten vrag… Begonnen door Conny van Dooren |
3 |
1 Jul Antwoord van Erik Reuvers |
Widgetbox Pro biedt mogelijkhedenZoals misschien bekend ben ik door de 23-dingen cursus een widget/blidget/gadget freak geworden. Heb al diverse widgets/blidgets (ook voor… Begonnen door joukeinenschede |
1 |
28 Jun Antwoord van Wilma van den Brink |
cms en bibliothekenAfgelopen maandag organiseerde de bibliotheek Tilburg een bijeenkomst over informatiemanagement en de selectie van een CMS. Daarbij kwamen… Begonnen door Daniël Klabbers |
21 |
22 Jun Antwoord van Joost Geraets |
Ervaringen met sharepointBij RaetsMarine Insurance hebben we momenteel een content management systeem waarin pdf, word en powerpoint documenten worden opgeslagen.… Begonnen door Pieterjan Brands |
6 |
21 Jun Antwoord van A. Duis |
WereldboekendagIn 1995 heeft de UNESCO 23 april uitgeroepen tot Wereldboekendag, maar in Nederland is hieraan tot nu toe weinig bekendheid gegeven. In mee… Begonnen door Margreet du Puy |
0 | 18 Jun |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden