Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
promotiefilmpje7 mei kwam hier op de ning een oproepje van Jeffrey (livecast.nl). Hij zocht verschillende bibliotheken, voor een video-verslag. Ik heb hie… Begonnen door Lourenza |
5 |
23 Sept Antwoord van Lourenza |
Prinsjesdag 2009 en de crisisAfgelopen dinsdag 15 september sprak de Koningin haar troonrede uit en kwam minister Bos later die dag met zijn Miljoenennota...We weten… Begonnen door Lex Kamphuis |
1 |
21 Sept Antwoord van Diny Vis |
Wat leen jij?Het lijkt me leuk om aan het profiel van 'mijn pagina' de optie "Wat leen jij? " toe te voegen. Ons belangrijkste doel is toch de klant aan… Begonnen door Elza van der Lee |
2 |
13 Sept Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Jongin sites en bibliotheken.Ik ben erg benieuwd naar ervaringen ( plus en min) van bibliotheken die participeren in de Jongin (dorp/stad).nl sites ( of soortgelijk). W… Begonnen door Annie Maessen |
2 |
10 Sept Antwoord van Annie Maessen |
McKinsey's Global Survey: How companies are benefiting from web 2.0McKinsey's Global Survey: How companies are benefiting from web 2.0: Internal purposes snellere toegang tot kennis vermindering kosten com… Begonnen door Peter Delsman |
0 | 7 Sept |
gebruikersonderzoek juridische bibliotheekhallo, weet iemand of er ook gebruikersonderzoeken juridischebibliotheek bestaan ? En waar ik ze zou kunnen vinden? Begonnen door Thecla |
0 | 31 Aug |
Antwoord.bibliotheek wordt IBIEen aantal van jullie zal het vast al gelezen hebben in de ProNws: In het kader van de promotiecampagne voor de rest van het jaar wordt Ant… Begonnen door Esther Valent |
5 |
26 Aug Antwoord van Jurrien |
Gesignaleerd: "Enterprise 2.0: Heeft jouw bedrijf al een Facebook, blog of wiki?" (Marketingfacts)Bijgaand een aardige bijdrage op Marketingfacts van de (mogelijk) enige Nederlandse aanwezigen op het communicatiecongres Enterprise 2.0 in… Begonnen door Peter Delsman |
1 |
28 Jul Antwoord van Peter Delsman |
Waar moet je bij Youtube rekening mee houden?Wij willen vanuit de bibliotheek het publiek vragen om filmpjes op te sturen over Harmelen, die we dan vervolgens op Youtube willen plaatse… Begonnen door Gerda Kluitenberg |
4 |
13 Jul Antwoord van Gerda Kluitenberg |
kinderboekenweek 2009Valkenswaard Begonnen door jeannette van der Graaff |
1 |
13 Jul Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden