Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Internet librarian International 2007Van 8-9 oktober is er de 'Internet librarian international 2007'. Met als opening key note: 'Next Generation Libraries: The 2.0 Phenomenon'… Begonnen door Dymphie |
5 |
27 Jun 2007 Antwoord van moqub |
Valt er met archivarissen iets te beginnen?Hallo allemaal, Als archivaris ben ik misschien een rare figuur in dit netwerk... maar ik zie veel overeenkomsten en mogelijkheden tot sam… Begonnen door Christian van der Ven |
3 |
20 Jun 2007 Antwoord van Josje Calff |
Onderzoek naar profielsites 2007Op het Archiefforum verwijst Luud de Brouwer naar een onderzoeksrapport gemaakt door studenten van Hogeschool InHolland. Lijkt me zeker ook… Begonnen door Ron Wessels |
1 |
20 Jun 2007 Antwoord van Christian van der Ven |
Wie kan er archivarissen een lesje leren?Ergens in september staat er, na een jaar in werkgroepen digitaal op pad te zijn geweest, weer een algemene bijeenkomst van mijn Zuidland-p… Begonnen door Christian van der Ven |
0 | 14 Jun 2007 |
Bib 2.zoveelWat ik mij eigenlijk afvraag. Hoeveel bibliotheken in Nederland houden zich hier actief mee bezig en zijn deze ook hier vertegenwoordigd? W… Begonnen door Koning |
9 |
30 Mei 2007 Antwoord van Koning |
DubbelfunMeerdere deelnemers van dit platform hebben een eigen blog waar regelmatig berichten verschijnen die met Bibliotheek 2.0 te maken hebben. D… Begonnen door Jan Klerk |
3 |
26 Mei 2007 Antwoord van Jan Klerk |
Beginnen met web 2.0Hallo allemaal, Een collega vroeg me of ik geen boek of zo wist over web 2.0. Ze kan redelijk uit de voeten met internet, heeft ook de tra… Begonnen door Christian van der Ven |
11 |
25 Mei 2007 Antwoord van mmcmvdb |
Podcasts en vodcastsHi Web2.0-ers Waar ik benieuwd naar ben... welke pod- en vodcasts volgen jullie? En.. wie weet aardige Web 2.0 related p/vodcasts op ons v… Begonnen door Rita Niland |
2 |
22 Mei 2007 Antwoord van Rita Niland |
Erfgoed 2.0In een comment bij een entry over het voorbeeldproject Bibliotheek 2.0 vermeldde ik enkele weken geleden hier op Ning een gelijkaardig proj… Begonnen door Saskia Scheltjens |
4 |
21 Mei 2007 Antwoord van Annelies van Nispen |
Congres Informatie 2007In Vlaanderen vindt er elke twee jaar een ICT-congres plaats over ICT voor de bibliotheek- en archiefsector in België, dit jaar onder de na… Begonnen door Jens De Groot |
4 |
15 Mei 2007 Antwoord van Saskia Scheltjens |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden