Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Picnic07Wie gaat er naar Picnic 07? Francien Begonnen door francien |
2 |
21 Aug 2007 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Wachten op Bibliotheek 3.0Eerder gepubliceerd op m'n eigen blog. Bij Marketingfacts kwam ik onderstaand filmpje tegen waarin CEO Schmidt van Google uitlegt wat Web 3… Begonnen door Jan Klerk |
6 |
20 Aug 2007 Antwoord van Jan Klerk |
Hoe N8 cultuur 2.0 maakt: een site om van te lerenN8 is de organisatie achter de Museumnacht en de Nachtsalons. Nu.nl meldt dat n8 nu ook n8geluiden biedt. De site noemt het zelf 'Alterna… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
2 |
20 Aug 2007 Antwoord van Jan Klerk |
Hoe organiseer je vernieuwing van digitale diensten?In een eerdere post gaf ik één van de vele webtoepassingen die de bibliotheekbranche zou kunnen ontwikkelen om een betere toekomst voor zic… Begonnen door Ivo van Onna |
5 |
10 Aug 2007 Antwoord van Rita Niland |
Web 2.0 'Cult of the amateur'?"Auteur Andrew Keen vindt dat het web de normen en waarden van de westerse cultuur vernietigt. Andrew Keen betoogt in zijn onlangs uitgekom… Begonnen door Peter Delsman |
3 |
31 Jul 2007 Antwoord van Peter J Kuipers |
Feedback gewenst: een Netvibes Universe voor Nederlandse BibliothekenDag Allemaal, Ik kreeg net een antwoord op een mail naar Netvibes: ik wilde graag weten wat je moet doen als je een eigen Universe wilt op… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
0 | 12 Jul 2007 |
ALA conferentie in WashingtonDe Haagse hogeschool stelde mij in staat om de conferentie van de American Library Association te bezoeken. Hierbij een kort verslag. Met… Begonnen door Peter Becker |
18 |
10 Jul 2007 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
mentality testAls variant op de discussie die Wouter startte (over de quiz waar de meesten van ons als omnivoor uitkomen), ben ik wel benieuwd tot welk s… Begonnen door Caroline Heijer |
7 |
9 Jul 2007 Antwoord van Jurrien |
Wat ben jij?Edwin is een omnivoor, en tot mijn verbazing ben ik het ook. Wat ben jij? Doe de test op http://www.pewinternet.org/quiz/ Begonnen door WoWter |
15 |
5 Jul 2007 Antwoord van Caroline Heijer |
Web in kaart gebrachtVia Marketingfacts (en mca in Vlaanderen) kreeg ik deze prachtkaart van het Web onder ogen. Je kan er uren op staren, want ze bevat naast e… Begonnen door Steven Verjans |
4 |
3 Jul 2007 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden