Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Weergegeven discussies |
|---|
Online lid worden van een lokale openbare bibliotheekIn het kader van een onderzoek naar een blauwdruk voor de digitale bibliotheek van de toekomst ben ik erg geinteresseerd in de huidige situ… Begonnen door Jan PieterLaatste antwoord |
Alternatief voor netvibes-universeVoor onze bibliotheek heb ik een netvibes-universe ontworpen. Het is de bedoeling dat deze onze bibliotheekpagina op het intranet gaat verv… Begonnen door Linda SchoonmadeLaatste antwoord |
23 DingenVrienden, de afgelopen periode ben ik doende geweest met de vertaling en bewerking naar de Nederlandse situatie van het 23 Things programma… Begonnen door Rob CoersLaatste antwoord |
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Bibliotheek 2.0 eens een keer in web 2.0 !?Hallo iedereen, misschien is het een leuk voorstel als Bibliotheek 2.0 in Web 2.0 style gaat... speciaal voor de mensen die niet weten wat… Begonnen door Maurice Van der Elst |
8 |
1 dag geleden Antwoord van Maurice Van der Elst |
Joomla gekozen door ruim 283 bibliotheekvestigingenRuim 283 bibliotheekvestigingsplaatsen, hebben een Joomla site of gaan hier binnenkort beginnen. Joomla is hiermee het grootste gezamenlijk… Begonnen door jan de waal |
17 |
23 Dec Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Iemand een idee? Google gadget terugbrengen media.De volgende tip kreeg ik via DM op de Twitter van @biebenschede: " Tip: ontwikkel een gadget dat de terugbrengdatum van mijn geleende medi… Begonnen door joukeinenschede |
12 |
23 Dec Antwoord van Maurice Van der Elst |
Online lid worden van een lokale openbare bibliotheekIn het kader van een onderzoek naar een blauwdruk voor de digitale bibliotheek van de toekomst ben ik erg geinteresseerd in de huidige situ… Begonnen door Jan Pieter |
15 |
23 Dec Antwoord van Maurice Van der Elst |
Bibliotheken en Layar?Ik heb op mij blogje een bericht geplaatst, maar niet iedereen leest dat tuurlijk :-). Daarom plaats ik het ook hier. Komt het: Zoals (mis… Begonnen door joukeinenschede |
31 |
21 Dec Antwoord van Peter Delsman |
E-Portal (NBD-Biblion) rijp voor landelijke uitrol?Denk het niet!Deze week ontvingen wij in bibliotheek 053 (Enschede dus) promo materaal van NBD-Biblion over de E-Portal (e-books lenen). De pilot was der… Begonnen door joukeinenschede |
44 |
18 Dec Antwoord van Peter Nugteren |
Digitale Spin 4 is uit! - Gratis Webmagazine voor Informatieprofessionals. Wat biedt hij je?Kijk in de spiegel en zie jezelf als Kennis Katalysator! Bezoek het nieuwe Kenniscentrum voor Papieren Tijgers en Digitale Spinnen, versie… Begonnen door Simon Been |
0 | 11 Dec |
Vraag: wat vinden we van het boek van Erwin Blom?Hoi allemaal, Op dit moment ben ik bezig een recensie te schrijven voor de IP van het boek "Handboek Communities" van Erwin Blom. Het bo… Begonnen door Wilma van den Brink |
8 |
8 Dec Antwoord van Judith Pietersma |
E-books in DuitslandIk zie dit berichtje op de website van de VOB (via nieuwsbrief van de toekomst). Het onderwerp van het berichtje vind ik kikke, maar dat is… Begonnen door Kwek |
14 |
8 Dec Antwoord van Grietje Smit |
The future of the small library?Is there a future for smaller libraries? How do small libraries with minimum assest learn to survive in tomorrows world? How do we attract… Begonnen door Ulrika Geeraedts |
1 |
7 Dec Antwoord van Mark Deckers |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden